понедельник, 16 января 2017 г.

Модуль 10. Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій

    Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме я повинен відслідковувати процес виконання проекту за допомогою електронних таблиць чи форм; спілкування з батьками; контрольного списку; надавати приклади виконання завдань; використовувати різноманітні Інтернет-ресурси.
      Після завершення вивчення даного модуля, я зробив такі висновки: 
1. Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль  педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під  час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині  в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
2. Керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою  запитань – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на  аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша  відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять  до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з  
реального життя та їх досвіду. 
3. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий