пятница, 20 мая 2016 г.

Мультимедійна дошка – це універсальний технічний засіб візуальної комунікації і навчання, в якому поєднуються характеристики звичайної дошки і новітніх комп’ютерних технологій. З її допомогою не просто відображається те, що відбувається на комп'ютері, а здійснюється двосторонній взаємозв’язок між учителем і комп’ютером, за певних умов це може бути і тристороння взаємодія – учитель, учень і комп’ютер.

Мультимедійна дошка, що працює, зазвичай включає 4 компоненти:   комп’ютер, мультимедійний проектор,  відповідне програмне забезпечення,спеціальна панель, яка, власне, і є дошкою. 
Мультимедійні дошки можуть бути прямого або зворотного проектування. За умови прямого проектування проектор знаходиться перед поверхнею мультимедійної дошки, а вчитель чи учень, які перебувають біля дошки, можуть частково загороджувати собою деякі зображення. Щоб цього не сталося, проектор підвішують під стелею якомога ближче до дошки, об'єктив нахиляють донизу, а деякі спотворення зображення компенсують за допомогою системи цифрової корекції.
Ідеальної (універсальної) мультимедійної дошки не існує, а тому під час оснащення школи такими дошками слід звертати увагу не тільки на вартість, технічні характеристики і зовнішню привабливість дошки, а й на те, хто буде використовувати ці дошки. Оскільки від особливостей програмного забезпечення дошки суттєво залежить швидкість і якість освоєння вчителем її функцій та ефективність подальшого використання на уроках, то дошки для кабінетів математики слід обирати з простим програмним забезпеченням і з доступною методичною підтримкою з боку виробника. Відомо, що деякі виробники для популяризації власних мультимедійних дошок створюють спеціальні сайти, на яких подаються дидактичні та методичні матеріали, колекції картинок та інтерактивних модулів, оновлені програмні забезпечення тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий